tm 1500253 messing t chr 1/2
Art nr.
115320
tm 1500253 messing t chr 1/2
Art nr.
115320
tm 1500253 messing t chr 1/2
Log in
om uw prijzen, voorraad en levertijden te bekijken. Geen klant?
Klik hier om klant te worden
Specificaties
Artikelnummer | 115320 |
GTIN | 8027830179500 |
Productgroep | Fittingen, flenzen en koppelingen voor buizen |
Productklasse | Fitting met 3 aansluitingen |
Fabrikant | BONFIX B.V. |
Merk | BONFIX |
Type | T-stuk |
Serie | Draadfittingen |
Materiaal aansluiting 1 | Messing |
Kwaliteitsklasse aansluiting 1 | Overig |
Oppervlaktebescherming aansluiting 1 | Verchroomd |
Oppervlaktebehandeling aansluiting 1 | Geen (onbehandeld) |
Materiaal aansluiting 2 | Messing |
Kwaliteitsklasse aansluiting 2 | Overig |
Oppervlaktebescherming aansluiting 2 | Verchroomd |
Oppervlaktebehandeling aansluiting 2 | Geen (onbehandeld) |
Materiaal aansluiting 3 | Messing |
Kwaliteitsklasse aansluiting 3 | Overig |
Oppervlaktebescherming aansluiting 3 | Verchroomd |
Oppervlaktebehandeling aansluiting 3 | Geen (onbehandeld) |
Uitvoering | T-stuk |
Hoek | 90.0 ° |
Verlopend | Nee |
Systeemgebonden | Nee |
Nom. diameter aansluiting 1 | 1/2 inch (15) |
Uitwendige buisdiameter aansluiting 1 | 28.5 mm |
Aansluiting 1 | Binnendraad cilindrisch BSPP-G (ISO 228-1) |
Nom. diameter aansluiting 2 | 1/2 inch (15) |
Uitwendige buisdiameter aansluiting 2 | 28.5 mm |
Aansluiting 2 | Binnendraad cilindrisch BSPP-G (ISO 228-1) |
Nom. diameter aansluiting 3 | 1/2 inch (15) |
Uitwendige buisdiameter aansluiting 3 | 28.5 mm |
Aansluiting 3 | Binnendraad cilindrisch BSPP-G (ISO 228-1) |
Druktrap klasse flens | PN 16 |
Materiaal afdichting | Overig |
Hoofdkleur fitting | Overig |
Werkende lengte aansluiting 1 | 13.0 mm |
Lengte aansluiting 2 | 27.25 mm |
Werkende lengte aansluiting 2 | 13.0 mm |
Werkende lengte aansluiting 3 | 13.0 mm |
Max. werkdruk bij 20°C | 16.0 bar |
Ringstijfheidsklasse | Overig |
Met pakkingen | Nee |
Met aftapper | Nee |
Met ontluchter | Nee |
Afgedopt | Nee |
FM keur | Nee |
LPCB keur | Nee |
ULC keur | Nee |
UL-keur | Nee |